Skip to main content
  • HomeHome
  • You are currently using guest access (Log in)

Kurs programowania dla nauczycieli

  1. Home
  2. Courses
  3. Nauka programowania w szkole
  4. Kurs programowania dla nauczycieli
  5. Wprowadzenie do programowania
  6. Zaproponuj zabawy pozwalające poznać cyfrową naturę informacji

Zaproponuj zabawy pozwalające poznać cyfrową naturę informacji

Completion requirements
Opened: Saturday, 5 August 2017, 12:00 AM
Due: Wednesday, 30 August 2017, 12:00 AM

Przykłady:

1. Spacerujemy w taki sposób, że możemy postawić krok co dokładnie 3 sekundy. Jesteśmy w stanie wyciągnięcia prawej lub lewej nogi.

2. Układanki z kwadracików (lub kółeczek) które można powiększać i pomniejszać obraz (patrzeć z różnej odległości). Można wykorzystać tapety ze strony https://www.brik.co/blogs/pixel-art

3. Rysujemy samemu obrazki w postaci kwadracików / pikseli: https://www.coloringsquared.com/wp-content/uploads/2016/07/2-Superman-DC-Comic-Coloring.pdf , http://makepixelart.com/free/, https://www.coloringsquared.com/worksheet

4. Bawimy się w robocika, który ma położyć kartki w kratkach tak, by powstała szachownica (zob. podręcznik).


◄ Tematyka - Informacje cyfrowe
Tematyka - Uczymy się myśleć abstrakcyjnie ►
Skip Navigation
Navigation
  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumOgłoszenia dotyczące strony

    • My courses

    • Courses

      • Nauka programowania w szkole

        • Kurs programowania dla nauczycieli

          • O kursie. Materiały pomocnicze.

          • Wprowadzenie do programowania

            • URLPrezentacja

            • PageTematyka: Programowanie jako umiejętność elementarna

            • AssignmentZaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwij...

            • PageTematyka - Informacje cyfrowe

            • AssignmentZaproponuj zabawy pozwalające poznać cyfrową natu...

            • PageTematyka - Uczymy się myśleć abstrakcyjnie

            • PageTematyka - Świat wirtualny i logika

            • AssignmentPodaj przykład wnioskowania logicznego

            • URLZobacz jak wyrażenia logiczne są realizowane w kom...

            • QuizQuiz - test podsumowujący

          • Zmienne i wyrażenia arytmetyczne

          • Działania sekwencyjne i grafika żółwia

          • Scratch

          • Wstęp do programowania w Pythonie

          • Algorytm a program

          • Typy i struktury danych

          • Bazy danych

          • Wybrane środowiska programowania

          • Kształcenie przez udział w projektach

      • Informatyka i biznes

        • Fundamenty informatyki

        • Język angielski w informatyce i ekonomii

        • Inżynieria oprogramowania

        • Bazy danych i przetwarzanie danych

        • Trendy rozwoju

        • Prawo, ekonomia i zarządzanie

        • Systemy informatyczne dla biznesu

        • Infrastruktura IT i bezpieczeństwo sieci

        • Aplikacje mobilne i internetowe

      • Archiwum

      • Podstawy

You are currently using guest access (Log in)
Programowanie w szkole
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
Data retention summary
Get the mobile app