Przejdź do głównej zawartości
  • Strona głównaStrona główna
  • Jesteś zalogowany jako gość (Zaloguj się)

Kurs programowania dla nauczycieli

  1. Strona główna
  2. Kursy
  3. Nauka programowania w szkole
  4. Kurs programowania dla nauczycieli
  5. Wprowadzenie do programowania
  6. Zaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwijające umiejętność planowania

Zaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwijające umiejętność planowania

Wymagania zaliczenia
Otwarto: sobota, 5 sierpnia 2017, 00:00
Wymagane do: środa, 30 sierpnia 2017, 00:00

Przykłady interakcji:

  1. Pochylony stół z opuszczaniem piłeczki, której tor zależy od ustawienia przeszkód (opis w podręczniku)

  2. Zabawki typu Marble (tor dla kulki).

  3. Programowanie syntezatora dźwięków (http://otwartaedukacja.pl/programowanie/drum/).

  4. Dla starszych dzieci – ustawienia wyrzutni (opis w podręczniku, http://ophysics.com/k8.html)



◄ Tematyka: Programowanie jako umiejętność elementarna
Tematyka - Informacje cyfrowe ►
Pomiń Nawigacja
Nawigacja
  • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • ForumOgłoszenia dotyczące strony

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Nauka programowania w szkole

        • Kurs programowania dla nauczycieli

          • O kursie. Materiały pomocnicze.

          • Wprowadzenie do programowania

            • Adres URLPrezentacja

            • StronaTematyka: Programowanie jako umiejętność elementarna

            • ZadanieZaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwij...

            • StronaTematyka - Informacje cyfrowe

            • ZadanieZaproponuj zabawy pozwalające poznać cyfrową natu...

            • StronaTematyka - Uczymy się myśleć abstrakcyjnie

            • StronaTematyka - Świat wirtualny i logika

            • ZadaniePodaj przykład wnioskowania logicznego

            • Adres URLZobacz jak wyrażenia logiczne są realizowane w kom...

            • Test (Quiz)Quiz - test podsumowujący

          • Zmienne i wyrażenia arytmetyczne

          • Działania sekwencyjne i grafika żółwia

          • Scratch

          • Wstęp do programowania w Pythonie

          • Algorytm a program

          • Typy i struktury danych

          • Bazy danych

          • Wybrane środowiska programowania

          • Kształcenie przez udział w projektach

      • Informatyka i biznes

        • Fundamenty informatyki

        • Język angielski w informatyce i ekonomii

        • Inżynieria oprogramowania

        • Bazy danych i przetwarzanie danych

        • Trendy rozwoju

        • Prawo, ekonomia i zarządzanie

        • Systemy informatyczne dla biznesu

        • Infrastruktura IT i bezpieczeństwo sieci

        • Aplikacje mobilne i internetowe

      • Archiwum

      • Podstawy

Jesteś zalogowany jako gość (Zaloguj się)
Programowanie w szkole
  • Polski ‎(pl)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną