Skip to main content
  • HomeHome
  • You are currently using guest access (Log in)

Kurs programowania dla nauczycieli

  1. Home
  2. Courses
  3. Nauka programowania w szkole
  4. Kurs programowania dla nauczycieli
  5. Wprowadzenie do programowania
  6. Zaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwijające umiejętność planowania

Zaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwijające umiejętność planowania

Completion requirements
Opened: Saturday, 5 August 2017, 12:00 AM
Due: Wednesday, 30 August 2017, 12:00 AM

Przykłady interakcji:

  1. Pochylony stół z opuszczaniem piłeczki, której tor zależy od ustawienia przeszkód (opis w podręczniku)

  2. Zabawki typu Marble (tor dla kulki).

  3. Programowanie syntezatora dźwięków (http://otwartaedukacja.pl/programowanie/drum/).

  4. Dla starszych dzieci – ustawienia wyrzutni (opis w podręczniku, http://ophysics.com/k8.html)



◄ Tematyka: Programowanie jako umiejętność elementarna
Tematyka - Informacje cyfrowe ►
Skip Navigation
Navigation
  • Home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • ForumOgłoszenia dotyczące strony

    • My courses

    • Courses

      • Nauka programowania w szkole

        • Kurs programowania dla nauczycieli

          • O kursie. Materiały pomocnicze.

          • Wprowadzenie do programowania

            • URLPrezentacja

            • PageTematyka: Programowanie jako umiejętność elementarna

            • AssignmentZaproponuj zabawy lub inne formy interakcji rozwij...

            • PageTematyka - Informacje cyfrowe

            • AssignmentZaproponuj zabawy pozwalające poznać cyfrową natu...

            • PageTematyka - Uczymy się myśleć abstrakcyjnie

            • PageTematyka - Świat wirtualny i logika

            • AssignmentPodaj przykład wnioskowania logicznego

            • URLZobacz jak wyrażenia logiczne są realizowane w kom...

            • QuizQuiz - test podsumowujący

          • Zmienne i wyrażenia arytmetyczne

          • Działania sekwencyjne i grafika żółwia

          • Scratch

          • Wstęp do programowania w Pythonie

          • Algorytm a program

          • Typy i struktury danych

          • Bazy danych

          • Wybrane środowiska programowania

          • Kształcenie przez udział w projektach

      • Informatyka i biznes

        • Fundamenty informatyki

        • Język angielski w informatyce i ekonomii

        • Inżynieria oprogramowania

        • Bazy danych i przetwarzanie danych

        • Trendy rozwoju

        • Prawo, ekonomia i zarządzanie

        • Systemy informatyczne dla biznesu

        • Infrastruktura IT i bezpieczeństwo sieci

        • Aplikacje mobilne i internetowe

      • Archiwum

      • Podstawy

You are currently using guest access (Log in)
Programowanie w szkole
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Polski ‎(pl)‎
Data retention summary
Get the mobile app