Z poziomu danego zespołu można zaplanować spotkanie dla tego zespół wybierając w prawym górnym rogu Rozpocznij spotkanie / Zaplanuj spotkanie.

Dostaniemy wtedy okno pozwalające na ustawienie nazwy spotkania, daty, godziny  i cykliczności powtarzania się spotkania:

Klikamy przycisk Wyślij. Po otwarciu Kalendarza przechodzimy do kalendarza w którym możemy zobaczyć zaplanowane spotkania.

Klikając na podświetlony prostokąt, symbolizujący zaplanowane zajęcia dostajemy okno poniżej:

Klikamy teraz na Opcje spotkania. Otwiera się okno z pytaniem w jakiej przeglądarce chcemy otworzyć tą opcję. Wybierając tu na przykład Microsoft Edge dostajemy okno:

Jeśli ustawimy, że Tylko ja mogę prezentować, to wtedy studenci nie będą mogli:

  • udostępniać pulpitu
  • nagrywać spotkania
  • nie będą mieli możliwości wyciszenia Prowadzącego
  • nie będą mogli przejąć prezentacji prowadzącego

Ustawiając spotkania w ten sposób, Prowadzący ma  pełną kontrolę nad zajęciami zdalnymi. Jeśli chce by Student zabrał głos lub udostępnił swój pulpit, w każdej chwili może to zrobić.

Last modified: Monday, 2 November 2020, 10:29 AM