Z poziomu danego zespołu można zaplanować spotkanie dla tego zespół wybierając w prawym górnym rogu Rozpocznij spotkanie / Zaplanuj spotkanie.
Dostaniemy wtedy okno pozwalające na ustawienie nazwy spotkania, daty, godziny i cykliczności powtarzania się spotkania:
Klikamy przycisk Wyślij. Po otwarciu Kalendarza przechodzimy do kalendarza w którym możemy zobaczyć zaplanowane spotkania.
Klikając na podświetlony prostokąt, symbolizujący zaplanowane zajęcia dostajemy okno poniżej:
Klikamy teraz na Opcje spotkania. Otwiera się okno z pytaniem w jakiej przeglądarce chcemy otworzyć tą opcję. Wybierając tu na przykład Microsoft Edge dostajemy okno:
Jeśli ustawimy, że Tylko ja mogę prezentować, to wtedy studenci nie będą mogli:
- udostępniać pulpitu
- nagrywać spotkania
- nie będą mieli możliwości wyciszenia Prowadzącego
- nie będą mogli przejąć prezentacji prowadzącego
Ustawiając spotkania w ten sposób, Prowadzący ma pełną kontrolę nad zajęciami zdalnymi. Jeśli chce by Student zabrał głos lub udostępnił swój pulpit, w każdej chwili może to zrobić.